Blog

24. september 2021

Ny og grønnere retning for HELE firmagave branchen

Hos Right On ønsker vi at sætte en ny og markant grønnere retning for hele firmagavebranchen. Ja vi sagde det: HELE firmagavebranchen...!   “Men hvordan kan I overhovedet sætte en ny retning for en hel branche”, spørger du så måske? Dét kan vi heller ikke love, at vi kan. Men vi har besluttet, at vores virksomhed vil gå[...]

20. september 2021

Eksklusivt hos Right On – ÆRØ WHISKY

  Vi er mega stolte af at kunne tilbyde alle vores kunder denne whisky, som er i en klasse for sig. Ikke kun smags- og kvalitetsmæssigt, for det lille destilleri på sydhavsøen Ærø er en smuk historie om dedikation, talent, iværksætteri, bæredygtighed og stor omsorg for lokalsamfundet.

6. september 2021

Giv en miljøvenlig gave til dine medarbejdere 

  Flere og flere medarbejdere mener, at virksomheden, de arbejder for, bør tage ansvar for den omkringliggende verden. Det gælder både i dagligdagen over for medarbejdere, samarbejdspartnere og planeten.   Så hvad nu, hvis vi fortæller dig, at du både kan gøre noget godt for verden OG gøre noget godt for dig selv og dine[...]

2. september 2021

House of Marley – Bæredygtig lyd i verdensklasse

House of Marley realiserer Bob Marleys vision om “One Love, One World”, ved at skabe livsstilsprodukter, der er designet til at holde, og hvor der kun bruges recyclede og miljøvenlige materialer med respekt for jordens ressourcer. Virksomheden drives i dag bl.a. af Bob Marley's søn Rohan, og er bygget på principperne om suveræn kvalitet,[...]

6. juni 2021

7.000 miljørigtige sommergaver til TRYG Forsikring

  Vi er så mega stolte over, at Tryg Forsikring IGEN har valgt os som leverandør af miljøvenlige firmagaver...! Når Nordens største forsikringsselskab endnu engang gir' thumbs up til vores koncept, så mærker vi for alvor, at vi er med til at gøre en forskel og trække branchen for firmagaver i en grønnere retning.  

15. maj 2021

15 citater der er værd at bruge et par minutter på :-)

Der er ingen tvivl om, at bæredygtighed og grøn omstilling er blevet en ekstrem vigtig del af virksomheders daglige arbejde. Det er dog en kæmpe mundfuld for mange, da det er en kompliceret størrelse som kan resultere i både positiv men også negativ omtale. Så hvordan kommunikerer man som virksomhed de bæredygtige budskaber internt og ikke[...]